Умови обміну та повернення товару

Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» в питаннях повернення і обміну товарів належної якості.

Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Товары надлежащего качества, для которых разрешен возврат и обмен, могут быть возвращены в течение 14 дней после получения покупателем, если:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.